ابتدى ليكم القصه ان شعرى كان بيوقع بطريقة فظيعة لدرجة انى جربت كل الوصفات من  زيوت و تركيبات وكريمات ومستحضرات طبيعيه  صناعية وكنت بحس انها مبتجبش نتيجه يعنى زي قلته  و مش كنت عارفه ازاى اعالج شعرى وانا شغلى بيخالينى عصبيه و متوترة  يمكن ده من اسباب ان شعرى كان بيوقع..... مش عارفه

لحد مكنت فى يوم اجازه و بتفرج على التليفزيون لقيت دكتور بيتكلم عن الشعر اتفرجت على البرنامج و قلت اكيد دى دعايه علشان الناس تروحله  و بعد كده سالت و استفسرت لقيت ان فى علاجات طبيه لتساقط الشعر و بيقولو انها بتجيب نتيجه .. ساعتها افتكرت الدكتور و طبعا قبل ماروح لازم اسال عن خبره الدكتور وهل كلامه ده صحيح ولا لا .. لحد معرفت انه دكتور تجميل و متخصص فى مشاكل الشعر و اسمه أحمد مكاوى .. دورت عليه لحد ملقيت صفحته على تويتر قراء شويه عن الكلام اللى حاطه لحد ملقيت كلام عن الشعر

المهم روحت و كشفت و قالى لازم اعمل جلسات مستمره عشان شعرى

انا كنت فاقده الأمل و قلت اجرب مش هخسر حاجة .. بعد اول جلسه محستش بأى نتيجه .. تانى جلسه برده لحد مابتدى شعرى يتحسن و الحقن دى اسمها ميسوسيربى و بعد كده شعرى ابتدى ميوقعش بالفظاعه اللى كنت فيها بس اهو الحمد لله .. هى غاليه شويه بس بتجيب نتيجه.

انا قولت افيدكم بتجربتى العملية و ممكن لو تعرفو حد بيعمل الجلسات دى هتكون احسن كتير من اى حاجه تانيه

اتمنى انى اكون فيدتكم بتجربتى  .....

0 التعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.